ספר “אבקת הקסמים” + מתנה בהפתעה בכל רכישה

רשימת התפוצה של הממלכה

קבלו עדכונים על מתנות, מוצרים ומבצעים מבית אבקת הקסמים

תקנון אתר: ממלכת החלומות

ברוכים הבאים לאתר של “ממלכת החלומות”, אני מאד שמחה שאתם כאן.

תקנון זה נועד להבהיר ולפרט דגשים ועניינים, מהותיים וטכניים, ביחסים בינינו. בתקנון זה השקעתי מאמצים רבים במטרה שהדברים יהיו בהירים. ככל ובמהלך הקריאה יעלו לכם אי אילו שאלות או בקשות בקשר עם האמור בתקנון (או בכלל), אני זמינה עבורכם בהתכתבות בוואטס אפ: 054-2541141 או בדוא”ל: Lihirazduani@gmail.com ואשוב לפנייתכם בהקדם.

א. כללי

הצדדים לתקנון זה

1. האתר נשוא התקנון הינו של מותג “ממלכת החלומות” בכתובת  https://www.dreamkingdom.co.il (להלן: האתר).

2. האתר מופעל על ידי ליהי רז-דואני, ת.ז. 039341664 (להלן: בעלת האתר.

3. בעלת האתר הינה הבעלים של מותג “ממלכת החלומות” ע”מ 039341664, מכתובת: הגפן 68, רמת-השרון (להלן ייקראו יחד: ממלכת החלומות).

4. גולש ומשתמש באתר ו/או בחלק ממנו, בין אם מדובר באדם פרטי ובין בגוף עסקי ו/או מי מטעמם, לרבות גלישה שמבוצעת באמצעים טכנולוגיים או אחרים (ייקראו להלן: משתמש האתר).

5 . לקוח הוא משתמש באתר שהשלים רכישת שירות ו/או מוצר (להלן: לקוח).מהאתר יכולים לרכוש רק בגירים שגילם מעל גיל 18, בעלי כשרות משפטית ותושבות ישראלית ובעלי כתובת דוא”ל תקפה, תקינה ופעילה.

6. קטין ו/או חסר כשרות משפטית, שגולש ו/או משתמש באתר ו/או מתעתד לעשות כן, מתחייב כי קודם לכך הוא יקבל אישור מתאים מהורה ו/או אפוטרופוס חוקי.

אתר ממלכת החלומות: כללי

7. אתר ממלכת החלומות הינו אתר תדמית, תוכן ומסחר, שקיימת בו גם אופציית סליקה ורכישה מקוונת של מוצרים פיזיים, מוצרים דיגיטליים ושירותים, לרבות מוצרים ושירותים בהתאמה אישית. דרך האתר ניתן גם להצטרף בחינם לניוזלטר וכן להוריד מוצרים חינמיים.

8. ממלכת החלומות עושה כל שלאל ידה להעביר לכם מוצרים ושירותים שהושקעה בהם מחשבה ומשאבים רבים.התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ולא מחייבות את ממלכת החלומות.

9. ממלכת החלומות לא מעניקה תעודות אחריות למוצרים.

10. התכנים, המוצרים, השירותים והיישומים באתר עשויים להתעדכן ו/או להתבטל ו/או להימחק מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת.

11. בעלת האתר שומרת על זכותה להפסיק ו/או להקפיא את פעילות האתר או חלק ממנה כדי לבצע עבודות תיקון ו/או תחזוקה ו/או עדכון באתר ו/או אחר.

12. היה והפעילות באתר תופסק או תלווה בתקלות כלשהן, בין אם בחומרה ו/או בתוכנה ועוד, למשתמש האתר וללקוח לא תהיה כל טענה בקשר לכך.

13. האתר עלול לכלול לעיתים אי-דיוקים או טעויות סופר שמקורן במעשה ו/או מחדל שנעשה בתום לב.

ב. מטרות התקנון

14. התקנון מבקש להסדיר את היחסים בין ממלכת החלומות לבין משתמש ולקוח באתר.משתמש ו/או לקוח באתר מתחייב לקיים את האמור בתקנון ולפעול על פי כל דין, זאת מעצם הגלישה, השימוש והרכישה בו.

15. בכל מקרה בו תתגלה סתירה ו/או אי התאמה בין האמור בתקנון לבין כל הוראה ו/או פרסום אחר של ממלכת החלומות, הוראות תקנון זה יגברו ויכריעו.

16. חלוקת התקנון לפרקים ומתן הכותרות וכותרות המשנה לפרקים, הינה לשם הנוחות בלבד, ואין לייחס לכך פרשנות כלשהי, לרבות משפטית.

17. התקנון מנוסח בלשון זכר, אך מתייחס כמובן לשני המינים.

18. ממלכת החלומות שומרת על זכותה לעדכן, לשנות או להסיר מעת לעת כל הוראה מהוראות התקנון, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ולהתפתחות הדינמית של העסק, ללא הודעה מוקדמת. כל שינוי כאמור ייכנס לתוקפו מייד לאחר פרסומו.

19. האמור בתקנון מהווה בסיס משפטי לכל דיון ומחלוקת שעלולה להתגלע בין משתמשי האתר, לקוחותיו לבין ממלכת החלומות ו/או מי מטעמה.

ג. השימוש באתר

התחייבות המשתמש

20. השימוש והגלישה באתר הינם בכפוף לאמור בתקנון, על כל הוראותיו.

21. משתמש האתר יבצע בו אך ורק פעולות שהן למטרת צריכת תוכן ו/או הזמנת שירות ו/או מוצר ו/או הצטרפות לניוזלטר. 

22. בשום אופן אין לבצע באתר פעילות פוגענית, לרבות שליחת וירוס מזיק ו/או הספמה ושליחת דואר זבל ו/או פרסום האתר והצבתו בשלמותו או בחלקו באתר אחר ללא הסכמה, מראש ובכתב, של בעלת האתר.

23. ממלכת החלומות רשאית בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי הסביר, וללא התראה מוקדמת, לחסום גישה לאתר ממשתמש שביצע פעולה כנגדה, לרבות: הפרת תנאי מתנאי התקנון ו/או ביצוע מעשה לא חוקי ו/או מעשה או מחדל מכוון שמטרתו פגיעה בממלכת החלומות ו/או מי מטעמה.

ד. רכישה באתר

מוצרים ושירותים באתר

24. באתר ממלכת החלומות מגוון מוצרים ושירותים, דיגיטליים ופיזיים, חלקם זמינים לרכישה מיידית ואחרים מיוצרים לפי דרישה ובהתאמה אישית. אופן הרכישה של כל אחד מהם משתנה, כמפורט להלן:

25. ממלכת החלומות משקיעה את מירב מאמציה כדי ליתן באתר תיאור טוב ושלם של מוצריה ושירותיה, אולם מדגישה כי התמונות שמוצגות באתר הן להמחשה בלבד.

26. ממלכת החלומות רשאית לעדכן מעת לעת את האמור באתר, בפרט את המוצרים ו/או השירותים המוצעים והמוצגים בו וכן את אופן הצגתם.

המחירים באתר

27. המחיר המוצג באתר כולל מע”מ והוא במטבע ישראלי (₪).

28. המחיר המצוין ליד המוצרים הפיזיים לא כולל דמי משלוח, אלא אם צוין אחרת.

29. המחירים עשויים להתעדכן מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת.

30. ממלכת החלומות רשאית לקיים מעת לעת מבצעים, הטבות והנחות מסוגים שונים, לפרקי זמן משתנים ולקהלי יעד שונים, הכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.

31. המחיר התקף לצורך הרכישה הינו המחיר המעודכן במעמד השלמת הרכישה בפועל. כל עוד לא הושלמה הרכישה, מלאי המוצרים עשוי להשתנות והמחיר עשוי להתעדכן

אופן התשלום

32. באתר קיימות אפשרויות הסליקה הבאות:

33. לקוח המבצע רכישה, מצהיר שהוא המחזיק החוקי של אמצעי התשלום וכי האמצעי תקף ולא מוגבל או חסום.

34. לקוח המבצע רכישה באמצעי תשלום השייך לצד ג’, מצהיר ומתחייב שהדבר נעשה בידיעת והסכמת אותו צד ג’. היה והשימוש נעשה שלא כדין וללא אישור מתאים, אותו לקוח יישא באחריות בלעדית ומלאה לכל נזק שייגרם לממלכת החלומות וישפה אותה בגין כל תביעה ו/או דרישה ו/או טענה שתופנה כלפיה, בגובה הסכום המבוקש ובאופן מיידי.

35. מלאי לא יישמר עבור לקוח עד לתשלום מלוא התמורה בגינו.

תהליך הרכישה

36. הזמנת שירותים ו/או מוצרים באמצעות האתר כפופה לאישור ממלכת החלומות.

37. ממלכת החלומות רשאית לקבל, לדחות או להגביל הזמנה בהתאם לשיקול דעתה הסביר, למשל במקרה של היעדר זמינות ו/או מלאי.במקרה של דחיית ו/או עיכוב בהזמנה, ממלכת החלומות תביא את הדבר לידיעת הלקוח ולא ייגבה תשלום ו/או יוחזר תשלום באותו אופן ששולם בהתאם לנסיבות העניין.

38. משתמש האתר שמעוניין לרכוש מוצר/שירות, נדרש לבחון את כל פרטיו, מחירו, כמות רצויה ולהוסיפו לעגלת הקניות. בסיום ההזמנה יוכל הלקוח לשוב ולראות את המוצרים שנבחרו בקופה.

39. במסגרת ביצוע ההזמנה הלקוח יידרש למסור פרטים אישיים אודותיו. יש להקפיד הקפדה יתרה על מסירת פרטים מלאים, נכונים ועדכניים.

40. היה והלקוח ימסור פרטים שגויים ו/או חסרים בעת ביצוע ההזמנה, הדבר עלול לפגום בתהליך הרכישה ובאספקה.

41. ממלכת החלומות לא תהא אחראית לקליטת וביצוע ההזמנה ולא תישא באחריות לטעות.

42. הקלדת פרטים שגויים במכוון מהווה עבירה פלילית והיא עלולה לגרור אחריה נקיטת צעדים משפטיים.

43. בסיום תהליך הרכישה, יישלח לכתובת הדוא”ל שהוזנה אישור בדבר ביצוע ההזמנה.

ה. אספקה ושליחת מוצרים

מוצרים פיזיים

44. מרגע קבלת אישור בדבר ביצוע הזמנה, ההזמנה תעבור לטיפול עד לשליחתה ללקוח. זמן הכנה עד 3 ימי עבודה (להלן: זמן טיפול).

45. לאחר זמן טיפול, המוצר יצא למשלוח בשיטה שנבחרה על ידי הלקוח. זמני המשלוח משתנים כאמור להלן:

משלוח בדואר רשום – המשלוחים מתבצעים בימים ראשון ושלישי ובהתאם למדיניות דואר ישראל צפויים להגיע לבית הלקוח לכל היותר עד 14 ימי עסקים מיום שליחתם.

איסוף עצמי – בתיאום מראש מול בעלת האתר ומהכתובת שתימסר.

דואר שליחים – עד 3 ימי עסקים ממועד המשלוח. ככל וקיימת דחיפות לקבל את ההזמנה, יש לציין זאת ב”הערות” במועד ההזמנה, ויעשו מירב המאמצים לקיים זאת.

46. על אף האמור בסעיף 45, יודגש כי זמני המשלוח נתונים לשליטת ספקים חיצוניים, בהתאם למדיניותם, ולממלכת החלומות אין יכולת בקרה עליהם. לפיכך, זמנים אלו עשויים להשתנות לעיתים, לרבות עיכובים ושיבושים שאינם תלויים בממלכת החלומות. עם זאת, ממלכת החלומות תעשה כל שתוכל על מנת למזער כל נזק שעלול להיגרם ללקוח.

47. האחריות על מסירת פרטי משלוח נכונים ומלאים הינה על הלקוח בלבד. במקרה שמסר הלקוח פרטי משלוח שגויים והמוצרים לא הגיעו ליעדם, יחויב הלקוח בדמי משלוח חדשים. היה והמשלוח לא חזר אל ממלכת החלומות, יחויב הלקוח גם בעלות המוצר.

48. במקרה שמסר הלקוח פרטי משלוח תקינים והמוצרים לא הגיעו ליעדם מטעמים שאינם בשליטת ממלכת החלומות, האחרונה רשאית לבטל את ההזמנה ולהשיב ללקוח את התשלום ששילם בגין המוצר או לחלופין, לבצע משלוח חודש.

49. ככל ופרטי המשלוח שהוזנו הינם לכתובת של עסק, יש לציין בפרטים גם אם שם העסק.

50. ספקי המשלוחים החיצוניים, עמם עובדת ממלכת החלומות, עשויים להשתנות מעת לעת וללא הודעה מוקדמת.

מוצרים דיגיטליים

51. לאחר השלמת רכישת מוצרים דיגיטליים, לרבות חינמיים, תיפתח באתר גישה לקבלתם והורדתם, לחלופין – יישלח לדוא”ל לינק דרכו יהיה ניתן להתחבר לאתר הלימוד.

52. היה ולא התקבל אצלכם דוא”ל כאמור בסעיף 51 לעיל, יש לוודא כי כתובת הדוא”ל שהוזנה במהלך הרכישה תקינה ולפנות ישירות אל ממלכת החלומות  דרך טופס יצירת קשר באתר או בהתכתבות וואטס אפ למספר: 054-2541141 והדבר יטופל.

53. הגישה תישאר פתוחה וזמינה לשימושכם לפחות למשך חצי שנה ממועד השלמת הרכישה.

54. התכנים הדיגיטליים שנרכשו הינם לשימוש אישי בלבד, עבור הלקוח ואין להעבירם לצד שלישי כלשהו.

שירותים בהתאמה אישית

55. אספקת שירותים ומוצרים בהתאמה אישית הינה בהתאם להצעת המחיר הספציפית שנתנה ממלכת החלומות למזמין השירות.

ו. הרשמה לניוזלטר

56. ממלכת החלמות מציעה למשתמשי האתר אפשרות להירשם לניוזלטר במספר עמודים שונים.

57. ההרשמה חינמית וכפופה לאישור משתמש האתר כי הוא בגיר מעל גיל 18 ומאשר קבלת דברי פרסום ושיווק מטעם ממלכת החלומות, בין אם לדוא”ל או בהודעות לנייד.

58. בעת ההרשמה יש להקפיד על מילוי פרטים מלאים ותקינים.

59. ההרשמה לניוזלטר לא מוגבלת בזמן, אולם ממלכת החלומות רשאית בכל עת לשנות ולעדכן את תנאי רשימת התפוצה הנ”ל. שינוי ועדכון כאמור יעודכן בתקנון.

60. ביטול הרשמה לרשימת התפוצה יכול להיעשות בכל עת בסימון “הסרה” מהרשימה דרך דוא”ל או הודעה שנשלחה לנייד במסגרת הרשימה ו/או בהודעה שתימסר לבעלת האתר בדוא”ל Lihirazduani@gmail.com או בוואטס אפ למספר: 054-2541141.

ז. ביטול עסקה

כללי

61. היה והלקוח מעוניין לבטל עסקה שביצע, עליו להודיע על רצונו זה לממלכת החלומות מייד עם גיבוש ההחלטה וללא דיחוי, תוך ציון סיבת הביטול.

62. הלקוח יהיה רשאי להודיע על ביטול עסקה בכל אחת מהדרכים המפורטות להלן:

בדואר אלקטרוני: Lihirazduani@gmail.com

בהודעת וואטס אפ למספר: 054-2541141

63. לקוח המבקש לבטל עסקה נדרש להציג חשבונית מס-קבלה ולהחזיר את המוצר, על חשבונו, כשהמוצר במצב תקין וחדש, באריזתו המקורית.

64. ממלכת החלומות תשיב ללקוח את הסכום ששילם בניכוי דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצר/שירות או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.

65. אם העסקה בוטלה בגין פגם שהיה קיים במוצר (טרם שימוש) או אי התאמה, לא ייגבו דמי ביטול.

66. ההחזר הכספי יבוצע באותו האופן בו בוצעה העסקה מלכתחילה ובהתאם לגובה התשלום ששולם בפועל.

67. החזר כספי בגין עסקה שחויבה באשראי יבוצע לפי מועדי חברת האשראי.

68. החלפת מוצר שהוחזר במוצר אחר, תתבצע בכפוף לאישור ממלכת החלומות ובתיאום מולה.

מועדי ביטול עסקה

69. מוצרים פיזיים: ביטול עסקת רכישת מוצר פיזי, למעט מוצרים בהתאמה אישית, יעשה על ידי הלקוח תוך 14 ימים מיום שהמוצר סופק לו.

70. שירותים: ביטול עסקת רכישת שירות, למעט שירות בהתאמה אישית, יעשה על ידי הלקוח תוך 14 ימים מיום עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך ההתקשרות, לפי המאוחר, בעסקה שאינה מתמשכת, בתנאי שהביטול ייעשה לפחות שני ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.

71. קורסים דיגיטליים ומוצרים דיגיטליים: בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981, לא יתאפשר ביטול עסקה לרכישת מוצרים וקורסים דיגיטליים ולא יינתן החזר כספי בגינם.

72. מוצרים בהתאמה אישית: בהתאם לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981, לא יתאפשר ביטול עסקה לרכישת מוצרים שיוצרו בהתאמה אישית עבור הלקוח ולא יינתן החזר כספי בגינם.

ח. פרטיות ושמירת סודיות

73. כל מסירת מידע ופרטים אישיים מצד משתמש ולקוח האתר נעשית מרצונו ובחירתו החופשית.

74. ממלכת החלומות עושה מאמצים לשמור על סודיות הפרטים והמידעים שמועברים אליה בזמן השימוש והגלישה באתר (להלן: פרטי משתמשים).

75. עם זאת, ממלכת החלומות לא יכולה להבטיח באופן מוחלט שהאתר, כמו כל אתר, חסין מפני חדירת גורמים עוינים לחשבונות בשרתי המידע ו/או במחשבים.

76. ממלכת החלומות רשאית להשתמש בפרטי משתמשים לצרכים פנימיים בלבד, לרבות עסקיים ושיווקיים.

77. ממלכת החלומות רשאית להשתמש בפרטי משתמשים לצורך טיפול בהזמנות באתר ומתן שירות לקוחות איכותי וטוב.

78. במקרים חריגים כגון בהם בוצעה פעילות לא חוקית מצד משתמש האתר ו/או הופרו תנאי השימוש, עשויה ממלכת החלומות להעביר מידעים אלו.

ט. שמירה על זכויות קניין רוחני

79. ממלכת החלומות ו/או בעלת האתר ו/או מי מטעמם הם בעלי זכויות הקניין הרוחני בתכנים, על סוגיהם השונים, המצויים באתר, אלא אם צוין אחרת.

80. בשום אופן אין לעשות כל פעולה עם התכנים הנ”ל מעבר לשימוש אישי של משתמש האתר ו/או הלקוח. בפרט, אין להעתיק, להעביר, לשכפל, לפרסם, לשנות, לעבד או למכור את כל או חלק מהתכנים, אלא אם התקבלה לכך הסכמה מראש ובכתב מבעל האתר.

י. הגבלת אחריות, שיפוי ותחום שיפוט

81. ממלכת החלומות לא תישא באחריות ו/או חבות במקרה של נזק כלשהו, לרבות עקיף, שנגרם עקב שימוש במוצריה הפיזיים והדיגיטליים ו/או בתכני האתר, לרבות הפרשנות שתינתן לתכנים אלו וכל פעולה שתתבצע עקב כך.

82. חלק מהתכנים ו/או המוצרים הנמכרים באתר, מיועדים לילדים קטינים, השימוש במוצרים ו/או התכנים חייב להיעשות בהתאם לכל דין, בליווי צמוד של מבוגר אחראי ובאופן סביר.

83. האחריות הבלעדית לשימוש ולפרשנות שתינתן הינה על המשתמש והמלווה בלבד.

84. יש לקרוא את הוראות היצרן המוצמדים לכל מוצר פיזי של ממלכת החלומות ולפעול בהתאם להם. ככל ולא מצאת את ההוראות – יש לפנות לממלכת החלומות בכדי לקבלם.

85. האתר עשוי לכלול קישורים (לינקים), תכנים ופרסומים של צדדי ג’ (להלן: פרסומים), בין אם בתמורה ובין אם לא. ממלכת החלומות לא תישא באחריות כתוצאה מפעולות שיינקטו על ידי משתמשי האתר בקשר לפרסומים והיא אינה אחראית לתקינותם השלמה בכל רגע נתון.

86. משתמש ולקוח האתר מתחייב לשפות את ממלכת החלומות ו/או מי מטעמה, מייד עם דרישתה הראשונה, בגין כל תביעה ו/או דרישה ו/או טענה שתופנה כלפיה, שנגרמו עקב הפרת תנאי מתנאי התקנון ו/או החוק.

87. בכל מחלוקת מול לקוח, ממלכת החלומות לא תישא באחריות בשיעור גבוה מזה ששילם לה הלקוח עבור המוצר ו/או השירות נשוא העניין.  

88. במקרים שתתגלע מחלוקת בין ממלכת החלומות לבין משתמש האתר ו/או לקוח, סמכות השיפוט לבתי המשפט המוסמכים במחוז מרכז בהתאם לדיני המשפט הישראלי.

89. שיהוי מצד ממלכת החלומות בעמידה על זכות ו/או תביעה המגיעה לה או אי עמידה על זכות ו/או תביעה שכזאת, לא תשתמע כויתור עליהן.

90. בכל דבר ועניין ממלכת החלומות זמינה עבורכם:

דוא”ל: Lihirazduani@gmail.com

או התכתבות בוואטס אפ: 054-2541141.

קודם
הבא

רשימת התפוצה של הממלכה

קבלו עדכונים על מתנות, מוצרים ומבצעים מבית אבקת הקסמים