ספר “אבקת הקסמים” + מתנה בהפתעה בכל רכישה

רשימת התפוצה של הממלכה

קבלו עדכונים על מתנות, מוצרים ומבצעים מבית אבקת הקסמים

תמונה רוחבית ובה איורים של 6 חתולים בצבעי אפור וג'ינג'י

כולנו יפים וראויים לאהבה? “Prissy’s Pussy Pisses on the Patriarchy” יצא לאור!

דימוי גוף חיובי, סולידריות וחופש להיות ולהיראות בדיוק איך שבא לנו, אלו ערכים שרבים מאיתנו שואפים לעודד, ריי סימן-טוב כתבה על זה ספר. בעצם קומיקס. והוא ממש מעולה ומלא הומור. יחד הוצאנו אותו לאור ונעזרנו בקמפיין מימון המונים שהושלם בהצלחה יתרה.

לפני שנה וחצי בערך נתקלה ריי סימן טוב, מאיירת ומעצבת גרפית מחוננת וחננה של ספרות אנגלית, בספר Brenda’s Beaver Needs a Barber  של Bimisi Tayanita (בתרגום חופשי: ה”בונה” של ברנדה צריך תספורת), ספר לכאורה לילדים שלא באמת מיועד לילדים.
הספר נפתח בזה שבונה המחמד של ברנדה הוא גוש שיער עצום שמפחיד גברים, בזמן שהבונים של נשים אחרות הם קצוצים, מרוטים או מגולחים למשעי.

ריי ממש קיוותה שלסיפור יהיה סוף טוב כזה של ספרי ילדים, שכל הבונים והבעלים שלהם יהיו חברים ויבינו שהם כולם יפים וראויים לאהבה, אבל היא התאכזבה מאד לגלות שמוסר ההשכל של הספר הוא: “את לא מספיק יפה, גברים פוחדים ממך בצדק, וכולם ימשיכו לצחוק עלייך אם לא תגלחי את ה… נו… בונה שלך.”
זה אכזב ועצבן את ריי ממש, אבל אז זה הביא איתו גם גל של השראה והיא החליטה לעשות את מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב: להשחיז את העפרונות הדיגיטליים.

כך נולד לו הקומיקס אודות פריסי וחתולתה פוסי, שנאבקות נגד הפטריארכיה למען דימוי גוף חיובי, סולידריות וחופש לעשות מה שמתאים להן ובתמצית כפי שתיארה זאת ריי: “גיבורת הקומיקס היא ביסית עם חתולה מתוקה ושעירה שמראה לכל המצקצקים מאיפה משתין המיצי”.

כשריי שחררה את פוסי לאוויר המרשתת, בחששות והתרגשות עצומה, קרה דבר מופלא: פוסי קיבלה המון אהבה!

באוקטובר השנה פנתה אליי ריי בבקשה שנתחיל בתהליך ליווי משותף שמטרתו להוציא לאור את הקומיקס: “Prissy’s Pussy Pisses on the Patriarchy”, או כמו שריי קוראת לתהליך: להוריד את פוסי לדפוסי 😊

לאחר שהורדנו מעט אבק מערוצי השיווק של ריי ועשינו התאמות ש-“ירימו” לקומיקס, החלטנו על הפורמט (ספרון כריכה קשה בגודל לא שגרתי של 15*15, מושלם מושלם), יצאנו לקבל הצעות מחיר מדויקות ככל שניתן שיעזרו לנו לחשב כמה התענוג הזה יעלה, המשכנו אל עבר הגהה ועריכה סופיים, עימוד והספר מוכן לדפוס.

עכשיו איך משלמים? בדקנו את כל אופציות המימון והלכנו לבסוף לדרך הנכונה ביותר עבור ריי – מימון המונים! בנינו את מערך השיווק לפרויקט הדסטארט מבטיח, הכנו מבעוד מועד תשורות, ריי צילמה וערכה סרטון נפלא בעלויות מינימליות (זה אפשרי!) ויצאנו לדרך.

תוך שבועיים, טרם עבר מחצית מחייו, והושג מימון מימון של מעל 70% לפרויקט שלה! הישג מרשים ממש! כמה ימים אחרי (ו-13 ימים לפני הדד ליין) הפרוייקט הגיע ליעד! לבסוף הפרוייקט הסתיים עם מימון של 131% והשיג 28,880 ₪ (במקום 22,000 היעד המקורי).

קרדיט תמונה: משמאל צילום מסך מאתר “הדסטארט”; מימין צילום מסך מאתר “ישראל היום”.

וכך, הספר של ריי בא לעולם והביא עימו ערכים נפלאים של דימוי גוף חיובי, סולידריות וחופש להיות ולהיראות בדיוק איך שבא לנו, בכל רגע נתון.

קרדיט תמונה: ריי סימן טוב.

כך ריי תיארה את התהליך הנפלא שלנו:-) :

“כשהתחלתי לעבוד על הספר Prissy’s Pussy Pisses on the Patriarchy הייתי משותקת מפחד. התוכן כבר היה מוכן, אבל מאיפה בכלל אני מתחילה לגייס כסף, להריץ קמפיין, לפנות לבתי דפוס? הייתי חייבת הנחיה, ולמזלי קיבלתי את הטלפון של ליהי רז דואני. שלקחה אותי ביד ובנתה איתי תוכנית מסודרת וברורה שנתנה לי המון שקט נפשי וכוח להמשיך הלאה. היא ליוותה אותי לאורך כל תהליך גיוס ההמונים, שהשיג כ-130% מהסכום שביקשתי(!), תהליך הדפוס ולבסוף ההפצה. אני לא יכולה להמליץ עליה מספיק, העזרה שלה היתה קריטית להתנעה ולקידום התהליך, ואני מאוד שמחה שנעזרתי בה כדי לגרום לספר שלי לקרות.”

וגם אתם יכולים להוציא לאור כל חלום, אפשר להתחיל ממש כאן.

אשמח לעזור גם לכם להגשים
את החלום העסקי!

המידע הנשלח מדף זה יישמש לצורכי ייעוץ לעסק שלכם בלבד. פרטיות מובטחת

קודם
הבא

רשימת התפוצה של הממלכה

קבלו עדכונים על מתנות, מוצרים ומבצעים מבית אבקת הקסמים