ספר “אבקת הקסמים” + מתנה בהפתעה בכל רכישה

רשימת התפוצה של הממלכה

קבלו עדכונים על מתנות, מוצרים ומבצעים מבית אבקת הקסמים

איור של שיעור יוגה

חיבור פנימי: סוד להצלחת העסק

החיבור הפנימי של בעל העסק, ההבנה של ה"למה", הוא חלק אינהרנטי מהחזון שלו, המקום שממנו הכל מתחיל, נגזרות כל המטרות העסקיות והיעדים. אז איך בעצם מגלים את אותו חיבור פנימי, משאלת לב כמוסה ומטרה אישית/עסקית גבוהה? הנה כמה דגשים ששווה להתחיל מהם.

תכירו את אמא של “פרא”, רוני אשור

רוני אשור היא הבעלים של פרא – ריפוי בתנועה, רוני רוקדת מאז שהיא זוכרת את עצמה, התנועה מובילה אותה בחיים ובעסק ולדבריה, דרך הגוף אפשר לראות את הנשמה ולפגוש את עצמנו באמת ולעומק.  
את אותה תשוקה של רוני לתנועה, היא מעבירה לתלמידים ומטופלים באמצעות יוגה, יוגה תרפיה, פלייסטיק וטיפולי עיסוי תאילנדי, ביחד הם משחררים את הגוף “מהתקיעויות, ההידבקויות והמחשבות הטורדניות” עד שהם פוגשים את עצמם באמת ומשפרים את חייהם במובנים רבים.

רוני הגשימה חלום, חלק מהחזון, ועברה למדבר

לאחרונה, רוני הגשימה חלום אישי-עסקי גדול, עזבה את הוד השרון ועברה להתגורר במצפה-רמון. המעבר הזה היה חלק מהחזון שלה וברגע שזה היה ברור ומונח מול העיניים, החלה להירקם הדרך לשם. רוני החלה בהדרגה לפנות לקהל המקומי שם, לשווק לו את שירותיה, יצרה שיתופי פעולה מקומיים, הגיעה לבקר ולבחון את המקום וההזדמנויות העסקיות שהוא מציע, עד שהיא נטמעה בטבעיות בנוף הפראי המקומי.
אם אני נזכרת ברגע שהתחלתי ללוות את רוני לראשונה, לפני שנתיים בערך, אני מודה שלמעשה אותו חיבור למדבר וחלום לגור ולעבוד בו, דוברו בינינו מהרגע הראשון, זה הרגיש כמו חלום רחוק אבל אט אט הוא התקרב עד שממש אפשר היה לגעת בו, וזה בדיוק מה שרוני עשתה: פתחה את הלב ורקדה כל הדרך אליו.  

כיום, רוני מטפלת גם בקליניקה הפרטית שלה בהוד-השרון, אולם עיקר הפעילות הועתקה למדבר. בדמיוני – היא רוקדת נון סטופ על חולות המדבר ומתוך אותו חיבור פנימי והגשמה, עוד ועוד יעדים בעסק מושגים בפשטות מסוימת.  

רוני אשור מעבירה שיעור פלייסטיק

עסק קטן שהוא מופע של אדם אחד, ישגשג מתוך חיבור פנימה

במופע הזה, החיבור הפנימי לעסק חשוב לא פחות (אולי יותר) מהיכולת לנהל משוואות ולהבין את השוק. בעלי עסקים קטנים צריכים במובן מסויים, להתחבר לשאיפות הכמוסות ביותר שלהם, להכיר בחוזקות ובכישורים שלהם, משם להתחבר לחזון – שכולל לא רק רשימת מטרות כלכליות (אבל בהחלט גם!), אלא גם מטרות אישיות, רגשיות, הבנת הלו”ז וסגנון החיים שהם חותרים אליו, סוג החוויות שהם מעוניינים לצבור (נוודות דיגיטלית, למשל), הכל על מנת שיגיעו לשיווק ומכירה בעסק מתוך מקום שלם, עקבי ועם אמונה גדולה במה שהם עושים.

איך נמצא את אותו חיבור פנימי שלנו?

אותו חיבור פנימי הוא חלק אינהרנטי מהחזון שלנו בעסק. המקום שממנו הכל מתחיל, נגזרות כל המטרות העסקיות והיעדים. אז איך בעצם מגלים את אותו חיבור פנימי, משאלת לב כמוסה ומטרה אישית/עסקית גבוהה? הנה כמה דגשים ששווה להתחיל מהם.

הבנת המטרה הגבוהה שלך: מדוע אתם בעצם עוסקים בעיסוק שבחרתם? למה הקמתם את העסק הזה? שימו בצד את עניין הפרנסה והרווחים, מכיוון שאין ספק שזו אחת הסיבות המרכזיות לעבודה, אבל זו מטרת סף שכל עצמאי חייב לכוון אליה והיא לא מייחדת אתכם. אני מכוונת בשאלה הזאת לסיבה רחבה, מבודלת וגבוהה יותר. מה אתם מביאים אתכם לעולם? איך אתם עוזרים לאנשים? מה העסק הזה עושה לכם ברמה העמוקה ביותר?  

הכרת היסודות שלך:  על אילו ערכים העסק (ואת/ה) מושתת? האם העסק משקף את הכוונה והאמונות שלך? האם התכנים שאת כותבת מבטאים את הערכים האלה? ככל שאותם ערכים יבואו לידי ביטוי לאורכו ורוחבו של העסק, בין אם בדרך הניהול, המכירות, המוצרים, השיווק ואפילו הבחירות – לעבור למדבר, הדרך תהיה ברורה והחיבור יעמיק.  

אמונה עקבית בך ובעסק:  זה קצת טריקי, משום שחיבור פנימי עמוק מוביל לאמונה בך ובעסק, אבל גם אמונה עקבית (גם אם בתחילה זה מאתגר ואתם מרגישים מאמץ להאמין) היא מנוע לחיזוק אותו חיבור פנימי. עקביות, למשל בשיווק, תוך הדגשת הערכים שלכם והגשמת המטרה הגוהה שלכם, יוצרת אמון של הקהל בכם, היא מגבירה את האמון שלכם בעסק ונוצר מן מעגל שלם שמפרה כל חלק בו.  

לאחר שאותו חיבור פנימי ברור לנו, הוא יצטרך לקבל ביטוי בתכנית העסקית האסטרטגית שלנו, על מנת שנבצע פעולות שיקרבו אותנו להגשמת החזון שלנו. כך, למשל, השירותים והמוצרים בעסק יצטרכו להיות תואמים את אותו חיבור ולקדם אותו, גם אופן ניהול שיחות המכירה צריך לעלות בקנה אחד עם הערכים שלנו וכמובן שגם השיווק שלנו – התכנים והמסרים – חייבים להיות בסנכרון הם אותו חזון, חיבור פנימי וערכים.

“ליהי, יש לי הערכה ענקית אליך מעומק הלב, וגם מהעומק של הידע המקצועי, ותחושת התמיכה הנפלאה שקיבלתי דרך השיחות איתך. מאד שמחתי להכיר אותך, היעוץ איתך היה מאוד מיוחד עבורי, נתת כל כך הרבה מקום למה שאני מביאה, חושבת, חולמת והענקת לי את הבטחון שדרכי טובה בדיוק כפי שהיא ושהכי טוב שאאמין בעצמי.
זה נפלא, כי היום אני יודעת לסמוך על עצמי ואני מודה לך על זה מאוד.
אז… תודה ליהי
את נפלאה
שולחת ברכת אהבה”
(רוני אשור)

אשמח לעזור גם לכם להגשים
את החלום העסקי!

המידע הנשלח מדף זה יישמש לצורכי ייעוץ לעסק שלכם בלבד. פרטיות מובטחת

קודם
הבא

רשימת התפוצה של הממלכה

קבלו עדכונים על מתנות, מוצרים ומבצעים מבית אבקת הקסמים