הדקות האחרונות בסיומה של פגישת ייעוץ עסקי הן משמעותיות, גם עבור הלקוח וגם עבור היועץ. זה הזמן שבו נסכם יחד את הנושאים עליהם דובר בפגישה, נעגן את הדברים בתוך ההקשר הרחב של התהליך וכיועצים, נציע ללקוח רשימת הנחיות קישורים בטקסט צריכים להיות בצבע סלמון, ברורה ונושאים לטפל/לברר לקראת הפגישה הבאה. בין אם מדובר בפגישת ייעוץ “רגילה” בתוך סדרה של פגישות, קישורים פעילים בצבע מודגש. כל יועץ צריך ללמוד ולדעת כיצד לסיים תהליכים בצורה יעילה ומקצועית.
יועצים מנוסים נתקלו לא פעם במורכבותה של הפרידה בתוך תהליך הייעוץ. לפעמים הלקוח יאמר משפט חשוב ומכריע, בדקה או שתיים האחרונות לפגישה. לעתים הוא יעלה נושא קריטי, שחשוב היה לדבר עליו לפני שאר הנושאים, דקה אחרי סיום הזמן. בחלק מהמקרים זו תהיה שאלה קטנה שנוכל לתת לה מענה זריז, ולפעמים הלקוח עלול לפתוח נושא רחב וטעון, שלא נרצה לפתח בשיחה הספציפית, בטח שלא בדקות האחרונות שלה.
כותרת משנה תיראה ככה
יועצים מנוסים נתקלו לא פעם במורכבותה של הפרידה בתוך תהליך הייעוץ. לפעמים הלקוח יאמר משפט חשוב ומכריע, בדקה או שתיים האחרונות לפגישה. לעתים הוא יעלה נושא קריטי, שחשוב היה לדבר עליו לפני שאר הנושאים, דקה אחרי סיום הזמן. בחלק מהמקרים זו תהיה שאלה קטנה שנוכל לתת לה מענה זריז, ולפעמים הלקוח עלול לפתוח נושא רחב וטעון, שלא נרצה לפתח בשיחה הספציפית, בטח שלא בדקות האחרונות שלה.
יועצים מנוסים נתקלו לא פעם במורכבותה של הפרידה בתוך תהליך הייעוץ. לפעמים הלקוח יאמר משפט חשוב ומכריע, בדקה או שתיים האחרונות לפגישה. לעתים הוא יעלה נושא קריטי, שחשוב היה לדבר עליו לפני שאר הנושאים, דקה אחרי סיום הזמן. בחלק מהמקרים זו תהיה שאלה קטנה שנוכל לתת לה מענה זריז, ולפעמים הלקוח עלול לפתוח נושא רחב וטעון, שלא נרצה לפתח בשיחה הספציפית, בטח שלא בדקות האחרונות שלה.
כותרת משנה תיראה ככה
יועצים מנוסים נתקלו לא פעם במורכבותה של הפרידה בתוך תהליך הייעוץ. לפעמים הלקוח יאמר משפט חשוב ומכריע, בדקה או שתיים האחרונות לפגישה. לעתים הוא יעלה נושא קריטי, שחשוב היה לדבר עליו לפני שאר הנושאים, דקה אחרי סיום הזמן. בחלק מהמקרים זו תהיה שאלה קטנה שנוכל לתת לה מענה זריז, ולפעמים הלקוח עלול לפתוח נושא רחב וטעון, שלא נרצה לפתח בשיחה הספציפית, בטח שלא בדקות האחרונות שלה.